niedziela, 15 czerwca 2014

Prolog


Katy's POV:




        Z nimi się wychowałam, dorastałam i przechodziłam najgorsze dni w swoim życiu. To oni pojawili się wtedy, kiedy byłam sama. Taniec i moi przyjaciele to wszystko, co teraz mam. Nie jest to jednak tak jak wam się wydaję. Nowy York to miasto, w którym ciągle się coś dzieje. Gwiazdy, pieniądze, moda i chęć bycia lepszym od wszystkich. To właśnie w tym się wychowałam. Podziemie to miejsce dla takich ludzi jak ja, Nicole, Lily, Jake, Mike i Luke. Razem tworzymy jedną z najlepszych grup tanecznych na tych pieprzonych ulicach. To jest jednak gra, którą każdy za wszelką cenę chcę wygrać. W podziemiu nie istnieje coś takiego jak przyjaźń między zespołami, to jest czysta nienawiść i rywalizacja. Mało kto to rozumie, ale jeśli siedzisz w tym tyle lat, wiesz, że tak po prostu będzie lepiej. W każdą sobotę jest coś takiego jak 'Battle of the Dance' czyli bitwa na taniec. Tam każdy może zmierzyć się z kimś innym, żeby pokazać, że jest lepszym tancerzem. O to w tym wszystkim chodzi. Liczy się tylko wygrana, nieistotne w jaki brutalny sposób ktoś ją osiągnął. Wszystko kręci się wokół pieniędzy i tego, żeby mówili właśnie o Tobie. Z jednej strony to chore, ale z drugiej to moje życie i kocham to. 


         Byłam już ubrana i gotowa na dzisiejsze pokazy. Miało być sporo nowych grup i ogólnie szykowała się dobra impreza. Obserwowałam moich przyjaciół rozgrzewających się przed występem. Każdy taki pokaz jest ważny. To od Ciebie zależy w jaki sposób zapamiętają Cię ludzie i czy będą Cię szanować. Przeczesałam swoje włosy i wychyliłam głowę, żeby zobaczyć ludzi przed sceną. Tyle razy ile tutaj tańczyliśmy to jeszcze nigdy nie widziałam tylu osób, nowe twarze same rzucały się w oczy. Jednak byłam pewna siebie, nauczyłam się tego, bo gdybym wątpiła w swoje możliwości już dawno bym przegrała to wszystko, co mam teraz. Luke posyłał mi znaczące spojrzenie. Cholera, wiedziałam, że musimy pokazać się z jak najlepszej strony, żeby później przejść do bitw na taniec, w których będziemy reprezentować się już osobno. Wyczytali nas i wbiegliśmy na scenę zaczynając jedne z najlepszych tutaj show. Większość ludzi klaskała, ale widziałam też takich, którzy przyglądali nam się z ironicznym uśmiechem na twarzy. Wszystko wyszło nam perfekcyjnie, energia była jak nigdy i to jest najważniejsze. Ustawiliśmy się przed sceną czekając na pokaz innej grupy. Rozglądałam się i przegryzłam mocno wargę przez nerwy.


"Za chwilę zobaczymy  zespół, który jest jednym z najlepszych w podziemiach tego miasta. Ten zespół zostawia po sobie ślad na długo, w każdym z nielegalnych turniejów tańca. Zapraszamy zespół Justina."


        Na to, co przeczytał prowadzący tego gówna, aż zrobiło mi się słabo. Takich turniejów tańca jest dużo, ale moja grupa występuje tylko w tym podziemiu, oni jednak pokazywali się nie tylko w jednym miejscu. Ludzie głośno westchnęli na początek ich choreografii, która była naprawdę dobra. Obserwowałam ich występ uważnie, nerwowo bawiłam się swoimi włosami. To chore. Oni nie mogą wygrać. Zaciekawił mnie chłopak, który chyba był choreografem tego układu. Cały czas na mnie zerkał i stał na samym środku. Był cholernie dobry, miał w sobie coś takiego, co mi się podobało. Na koniec ich występu stał na samym początku sceny. Dokładniej to przed moją twarzą. Wysłał do mnie taki seksowny i łobuzerski uśmiech i zbiegł ze sceny ze swoją grupą. Stałam oniemiała. Co to miało kurwa być?


~*~



Cześć Kochani!
Jak widać mamy już prolog tak jak obiecałam.
Wygląd bloga jest tymczasowy, ponieważ cały czas czekam na szablon. Ten, który mam teraz może każdy pobrać, więc ktoś inny też może go mieć na blogu.
Zapraszam na zwiastun: 


CZYTASZ = KOMENTUJESZ

42 komentarze:

  1. ten prolog jest genialny, jeju, strasznie mi sie podoba! Juz sie nie moge doczekac nowego rozdzialu, jestem pewna, ze bedzie rownie dobry, a moze nawet lepszy!
    o i oczywiscie bede czytac, bo juz strasznie mi sie podoba! x

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się zapowiada, są tutaj dwie rzeczy które kocham nad życie: Justin i taniec sjhdhej <3 omg pierwszego rozdziału nie mogę się doczekąć sdiufkjhsd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prolog! bardzo mnie to wciągnęło i czekam na pierwszy rozdział! zwiastun też cudowny, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział! ciągle o nim myślę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebisty prolog! czekam na pierwszy rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie się na to nakręciłam. zajebisty pomysł, już czekam na więcej - @richhgirlx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z takim pomysłem na FF. Może być z tego całkiem dobra historia. :) Czekam na ciąg dalszy.
    *Zapraszam na FF o Justinie "The Cellar" http://cellar-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow <3 Czekam na następne rozdziały! Podam link mojej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 Błagam pisz, bo jestem zachwycony. Trudno niech wiedzą, już uwielbiam twoje FF ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabuła bardzo mi się podoba, już wiem, że będę z zaciekawieniem i zniecierpliwieniem czekać na kolejny rozdział. A co do treści: Katy, nie bądź taka oschła! Justin na pewno wkrótce pokaże Ci co potrafi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm wydaje sie całkiem fajne fabuła niezła więc z pewnością zajrzę tu nie raz. Czekam na kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny prolog, czekam na rozdzial :* powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś mnie informowac bo jestem bardzo ciekawa nastepnych rozdziałów :) @Sweet_lieber

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały! Mogę byc informowana na tt? @szarymalik

    addicted-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie się zapowiada! mogłabyś mnie informować na tt? na pewno będę czytać xx @luvxmyxidols

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski <3 boski i jeszcze raz boski <3 czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha zajebisty... Czekam na Nn

    OdpowiedzUsuń
  18. aww zajebiście się zapowiada, nie mogę się doczekać rozdziałów jghnfugjhn

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na rozdziały ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie...będę czytać.Poza tym to może być świetne opowiadanie.O tańcu....wow,wow uszanowanko.Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu to jest boskie już nie mogę się doczekać 1 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się jakoś tak mało rozwinięte opisy, akcja działa się bardzo szybko. No, ale cóż to dopiero prolog, a fabuła musze przyznać, bardzo mnie zaciekawiła, mimo, że nienawidzę tańca. Mogłabyś mnie informować o nowych wpisach? Czekam na next'a xx @getaway716

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tą uwagę, ale wydaje mi się, że tak chciałam. Miało to zaciekawić i zdradzać mało szczegółów, o to mi chodziło! :) jasne x

      Usuń
  23. Ten prolog jest cudowny ahdufjcnfkznsiwba
    Czekam z niecierpliwością na rozdział i mam nadzieję że będzie tak genialny jak prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne :)
    @mybiebsharr

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniały prolog, już zabieram się za pierwszy rozdział xx
    @welc0medream

    OdpowiedzUsuń
  26. i d e a l n y, zapowiada sie jak naprawde dobra ksiazka, uwielbiam takie klimaty ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  28. to jest mega na prawdę
    szybciutko 3 rozdział, bo nie wytrzymam:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne i orginalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dobra, chciałaś bardzo szczery komentarz, to masz: jksfewfgjksdfgksdjfgskdfkasjfr idk co powiedzieć, jest świetny, boję się co będzie dalej ale zapowiada się niesamowicie. masz świetny styl pisania i nie zanudzasz

    / opsmybradley

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze więc ....
    to było zajebiste asdfghjlmnbhahs
    jesteś niesamowita! twój styl pisania sprawia, że jestem ciekawa każdej kolejnej linijki a to jest chyba najwazniejsze bo znam dużo różnych ff, gdzie jest pełno tekstu i człowiek po chwili zaczyna się nudzić i nawet nie chce mu się dotrwać do końca rozdziału. zapowiada się naprawdę mam ciekawie i już chce przeczytać kolejny rozdział .

    /biebnez

    OdpowiedzUsuń
  32. ok, więc prolog jest jasokvsdl, nie mogę się doczekac aż przeczytam 1 rozdział ~ bieberiks

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawie się zapowiada, w wolnych chwilach na pewno zajrzę tutaj i poczytam x

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny początek, na pewno będę czytać dalsze rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zaczyna się strasznie ciekawie więc teraz biorę się za przeczytanie reszty:D

    OdpowiedzUsuń
  36. super!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. na takie cos czekalam fisbdisbc kocham taniec i moglabym czytac takich ff tysiac. mozesz mnie informowac? -zabkajustina

    OdpowiedzUsuń
  38. Prolog cudowny więc zaczynam czytać <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy